Friday, March 11, 2011

CONVOcation day@ PPD

ok,last Thursday hari konvo utk jabatan ELEKTRIK

bukan aku lah yang konvo...


tapi si BF..


so mak dia tak dpt dtg,aku faham lah


mesti die sedih jugak...tapi apa nak buat kan...


so sebagai si GF yg memahami(ceewah)


aku pun tgu lah kat luar dengan bunga sejambak besar...


at least dia tada lah rasa sedih kan


aku n housemate aku pun tgu kat luar


rupanya housemate aku pun belikan bunga...

terharu si BF sampai tak terkata...


ok,kami sempat bergambar...sangat banyak ok....


aku pun seronok sbb ramai2 camni..

bila la aku plak yang convo kan...ta sabar la plak...


log in FB anda










LAST but NOT least =)













CONGRATULATION SAYANG!!!


MOHD ADAM AFENDI BIN ZAMBERI

No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h