Friday, September 17, 2010

raya 2010

ok....
story pasal raya this year...
tema aku n family aku kaler pink...*tema mak n anak2 perempuan yang belum kawin lah....hee~
tema yang da kawin,ikut family masing2 lah...
bagi laki pun lain...
sbb mereka sukahati je lah....

raya pertama...
kami balik kampung abah di rembau...
aku,abg,abah,mak n k.teh jer pegi...
first rumah,rumah mentua systa shyda kat sana...
then die n family ikut kami berjalan raya ke rumah sedara mara....
balik rumah jer da malam...
penat...
tapi aku suka gak,duit raya tahun ni macam lagi gempak dari tahun lepas...
hee~

raya kedua...
bz sangat...
family arwah pakngah adom dtg...
n ramai sgt org datang..
tak putus2 orang datang....
masak...kemas...
aku n hani yang kena buat sbb kami yang tinggal ta kawin lagi...

raya ketiga...
family abah juga yang dtg...
tp kali ni family arwah induk(akk abah)
ramai sgt...
sampai ptg beul mereka kat sini...
tapi kali ni akk2 suma ada...
so buat sama2...
syok...
cuma penat....

raya seterusnya.................
irg datang tak putus2...
tu je dapat ungkapkan...
bf saya???
dtg raya ke 5...
pg tu saya da kua ngn die dulu...
then baru die beraya kat umah...
i love u mohd adam afendi...
muahhhhh....~

*gambar akan diupload nanti

No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h