Monday, September 27, 2010

badDAY

hari ni aku ada banyak kejadian malang...
sumpah,aku ta penah rasa stress camni...
ALLAH maha kaya..
dugaan utk aku bila puasa ni kan...
mujur adam ada dgn aku...
die bg semangat dan lain2...
thanks juga dkt my systa di sabah n nilai tu...
i love u sys,sbb membantu...
kpd iman n zaty....
thanks juga ok...
dtg ke pekan panas2 buta tu...
to eman sekali lagi sbb bg semangat juga...
n paham situasi aku....
lagipun aku buat ni utk mereka...
aku ta nak korang susah ahad aritu,lagi2 dr rmah aku...
that y aku usahakan bawa utk mereka...
sedangkan aku ta susah pun kalau aku ngn mereka aritu sbb aku ta banyak barang...
tapi bila terpandang barang mereka,sedih jer nak biarkan mereka naik bas bawak suma2 tu...
aku bawak,walaupun aku da tau akibat die nanti....
n now,
bertambah hebat bila aku dalam kesusahan...
aku ta mintak mereka bayar apa yang dah jadi...
at least tanya pun dah buat aku sedap hati...
ni,suma buat bodoh...
apa perasaan mereka kalau aku buat camtu?
duit belanja aku tersekat sbb aku bawak untuk mereka senang...
mereka pun tahu sbb mereka juga ada bila keluarga aku cakap camtu...

*maaf kalau post kali ni sedikit emo...sbb aku rasa keseoraangan bila aku tgh susah camni....yang ada hanya ADAM.....dan beberapa org yang lain....kawan time senang,suma dah LARI...thanks

No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h