Wednesday, February 16, 2011

u're the ONE

hai there...
nak story mory sket lah...
pasal budak kelas aku yang macam "BUDAK TADIKA" ni...
aku ta faham lah kenapa kalau ta puas hati je,berani setakat di FB
then,tak sedar diri plak tu...
sume nak tuding jari kat orang jer lah kan...
lagi 4 jari tu acctually kat batang hidung kau yang hitam legam tu...
pelik,lawak pun ade...
bdk kelas aku dulu,tada lah perangai camni...
masuk kelas ni baru aku tau perangai mereka lagi teruk dari classmate aku yang dulu...
yang ta bleh bla,si jantan2 lagi busuk mulut nya tu...
si jantan ni yang sibuk post kat group lah,status lah...
malu kan,JANTAN tu....
sebijik macam mak limah punya mulut...

yang aku peliknya,
dulu semua ta suka kat minah sorg ni...
SEMUA ok...semua kutuk si minah Z ni
bila rapat,cakap"saja je nak tau cerita dari dua2 pihak,aku pun ta suka si Z ni" kata si jantan ni...
"tayah layan de si Z ni,nyampah aku"....katanya lagi...
tup2 now jadi backup BESAR punya kepada si Z ni...
siap kata yang lain2 talam plak,sedangkan diri sendiri tu yang talam...
lawak je wehhh...aku n da geng terang2 mmg tak suka si Z tu dari dulu sampai skng...
kau tu yang plik,cakap ta serupa bikin...
mulut bleh tahan gak kan kau tu???
dulu kita org lah tempat kau cerita lah,lepak lah,makan sama lah...
skng sume TERBALIK...

terima kasih lah KAWAN!

No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h