Sunday, December 12, 2010

holiday





log in your FB for more pic..
TQ :)





lama jugak ta update blog..
if da terlalu bosan,baru lah ada hati nak bukak blog aku ni haa..
btw,last week aku pg holiday ngn akk aku...
best gila lah...
aku ponteng kelas lah kan...thats y BEST..
LOL!!!hahahahah
ok,n antara gambar yang kami snap ta habis2 tu..
yang lawak nya,sampai kamera aku,akk aku,kezen aku,suma habis batery...
bila sampai hotel je,kelam kabut suma charge kamera masing2...
aku,keje tukang transfer gambar kat lappy,then kosongkan memory utk gambar lain...
kaki aku macam nak tercabut kot ikut diorg merayap...
tapi yang kesian dekat si cilik ber 3 tu...
ikut je umi n makcik2 die ni berjalan...
kami ke universal studio,underwaterworld,orchard,bugis street...
ade lagi yang kami ta sempat nak pg sebab aku pg 3 hari je kot...
so mayb hjung tahun ni kami pg lagi..
Insyaallah...
thanks sister for sponsor...
i love u...hehehehehehe



No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h