Friday, August 13, 2010

sakit HATI vs haPPy

aku ade 2 cerita harini oke...
satu yang sakitkan aty aku
n lagi satu yang happykan aku...
ok,aku cerita yang gembikan hati aku dulu k..

ok,u know what...
tadi aku berbuka with my mum,my dad n my bf...
wow!!
he is my first boyfriend yang aku bawak balik n tunjuk kat family...
yang first aku berbuka sama2 sekali ngan my parent..
die habiskan masa kat umah ni tdi...
g bazar kat pekan pilah sama-sama..
pegi bawak abah g jalan sama-sama...
makan sama-sama...
sangat seronok la sayang...
saya sayang awak sangat oke...
so fucking damn much!...
kul 9 baru die gerak balik to PD...
ni tengah tunggu die msg ckp da sampai...
risau ni malam2...
harap2 awak selamat sampai sayang...

ok,itu yang gembira...
yang menyakitkan hati aku plak....

ada la minah ni...
ta sedar diri...
suka kacau hubungan orang...
depan jantan bajet mulia...
padahal...perangai macam siaL....
der...aku tau luar dalam perangai lu la der..
dah la PENCOPET...
hahahahaha...
pastu terhegeh2...
aku igt kat sekolah lama jer der...
sekali bdk teknik ko pun cakap kau mmg camtu...
ta ckup agy,bawak ke ipTA plak kan...
hahahahahaha....BODOH
pastu nak rebut jantan...
ta de jantan ke kat dunia ni kau nak rebutkan???
hahahahahaha...
boleh bla la lu minah...
apa jadah lu gaduh pasal jantan,
ta laku sangat da sampai camtu....

*PENCOPET=pencuri

No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h