Tuesday, July 6, 2010

takziah...

takziah kepada eman ahmad n family...
kerana perginya salah seorg dari anggota keluarga mereka...
eman,
kau kena kuat ok...
aku tau kau teramat sedih..
kalau aku kat tempat kau,
aku tatau apa jadi kat aku...
boboy,
ank buah kesayangan kau..
cuma nyawa die tak panjang...
dari kite terseksa tengok die sakit,
kite redhakan la die pergi ok...
kami sume sayang kau,tanak tgk kau sedih ok...
be strong....

semalam bila kami dapat berita tu,
terus kami ke seremban...
kami pergi 2 buah kereta,
man da balik dulu...
so nad ajak bf die,apiz...
zaty,abba n ain naik kete apiz..
aku ajak bf aku,adam..
duangg,balqis n iena naik ngan aku...
sedih gila bila tengok...
yela,budak kecik meninggal dunia...
lagipun aku kenal arwah ni...
kesian,menghidap leukemia time kecil...


No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h