Wednesday, June 30, 2010

penat...

hari ni penat...
kelas dari pkul 8-10.15...
patutnya nak sambung sampai 11.30...
nasib la tak jadi...
adam amik aku tadi untuk breakfast ssama2 lepas aku habis kelas...
die lepaskan hajat aku,sbb aku sibuk nak roti canai ngan telur 1/2 masak...
patutnya aku tak boleh makan telur,berpantang...
die takkan bagi kalau aku mintak pun...
atas simpatinya bile tgk aku merengek2 nak,die pun orderkan...
thanks b...ilysfdm!!!
lepas breakfast,adam anta aku balik umah...
die terus pg kelas pulak dari 12.15-01.15p.m
habis je kelas,die amik aku ajak lunch plak...
as usual,kami akan lunch kat teluk kemang je sebab dekat...
aku just makan ABC je sbb da kenyang mam roti canai..
lagipun cuaca panas terik,so amat sesuai utk aku makan ABC...
lepas lunch je,die terus anta aku g kelas n die balik rumah...

kelas petang...
dari 2.15 p.m-4.15 p.m...
sangat penat oke...
tapi aku gagahkan juga untuk menuntut ilmu...
grrrr(bajet sket) heheheeheh
habis je kelas,kami balk umah terus...
malam plak,kami satu rumah pergi ke pasar malam....
da lama tak pg pasar malam...
nasib la tak berapa jauh...
so kami pun tegar berjalan kakai...
heheheeheh...NOKTAH!!!

No comments:

Post a Comment

orang kata

n.o.r.s.i.a.h